Pro Business Life 1
Proiect derulat de Asociația Tineri pentru Educație și Societate finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului la Concursul Național de Proiecte pentru Tineret 2014.
Obiectivele proiectului
Stimularea implicării în domeniul economic a 100 de tineri în vederea demarării propriei afaceri - Start-up business.
Dezvoltarea creativității economice a 100 de tineri prin tehnici de marketing și promovare.
Dezvoltarea competențelor antreprenoriale în vederea implicării tinerilor din România în activitatea economică.
Despre proiect
În cadrul proiectului, TES organizază Curs Gratuit, structurat pe două module: Start UP Business și Marketing. Sunt disponibile locuri pentru 100 de tineri cu vârsta cuprinsă între 18- 35 ani.
La modulul Start-up Business vei învăța:
Analiza mediului de afaceri din Romania;
Forme de organizare juridică: asociatii/fundații, PFA, SC (SRL/ SA, etc.), forme specifice de asociere;
Alegerea obiectului de activitate;
Branding și competitivitate;
Planul de afaceri – modalități de realizare;
Negocierea și încheierea contractelor;
Strategii de business;
Managementul proiectelor;
Managementul riscului.
La modulul Marketing și promovare vei învăța:
Definiții și cadru conceptual folosite în marketing;
Segmentarea și grupul țintă;
Identificarea obiectivelor companiei;
Planul de marketing;
Bugetarea și alocarea resurselor;
Noțiuni de promovare, particularități ale fiecarui mediu de promovare de mass market (tv, radio, ooh, print, online);
Monitorizarea unei campanii, indicatori cheie pentru succesul unei campanii.
Marketing și promovare cu Ana-Maria Stan, Director Marketing H&M
Ana are o experință de 7 ani în marketingul de retail, timp în care a contribuit la start-up-ul și consolidarea pe piață a unei rețele de articole sportive (Hervis Sports) și a ajutat la stabilizarea pe piața românească a unui brand global de îmbrăcăminte (H&M). S-a format ca profesionist în contexul lansării unui nou retailer, acumulând experiență în inaugurarea de noi magazine, brand building, advertising, media buying, crearea de campanii și activități promoționale atât pe segmentul ATL cât și pe cel BTL, management strategic, cercetare de piață.
A continuat cariera în cadrul H&M, la un an după lansarea acestuia în Romania și și-a îmbogățit experiența în brand development și planificare strategică.