An urban 2016
Proiect propriu TES ce are ca scop creșterea gradului de promovare a creativității tinerilor pasionați de activități fotografice.
Te promovăm gratuit într-o rețea de peste 50 000 de utilizatori!
Obiectivele proiectului:
Facilitarea accesului la promovare pentru tinerii creativi din mediul urban într-o perioadă de 20 de zile.
Creșterea gradului de promovare online pentru 10 tineri creativi din mediul urban într-o perioadă de 10 luni.
Cresterea vizibilității tinerilor creativi în decursul a 10 luni.
Descrierea AN URBAN
Proiectul AN URBAN se adresează tinerilor creativi care au ca hobby fotografia, temele sociale, arhitectura, obicieiurile și manifestările culturale urbane.
Problema de la care a pornit prezentul proiect vizează pe, de-o parte posibilitatea de a cultiva, sprijini și promova creativitatea în rândul tinerilor în raport cu mediul în care aceștia se dezvoltă iar, pe de altă parte, de la posibilitatea oricărui tânăr de a-și promova orașul în care trăiește, lucrează sau studiază.
Ce este AN URBAN?
Proiectul constă într-un concurs de selecție a 10 fotografii care trebuie să surprindă, la alegere, o temă vizuală urbană (ex.: manifestări urbane, teme sociale, concursuri în aer liber, evenimente socio-culturale, „street art”, obiceiuri specifice orașului respectiv, petreceri, sporturi, etc.). Sunt acceptate atât fotografiile cât și colajele de fotografii, atât timp cât colajul este exprimat vizual într-un singur fișier foto.
De ce să iau parte la AN URBAN?
În urma selecției celor 10 fotografii câștigătoare TES te va promova gratuit timp de o lună. Cele 10 fotografii vor fi promovate de TES câte o lună, pe principalele sale canale de comunicare: Facebook, Website, Grupuri și rețele de parteneri și beneficiari la nivel național, în special în centrele de tineret. Astfel îți vom asigura promovarea și vizibilitatea imaginii tale într-o rețea de peste 6000 de persoane.
Cum se va promova AN URBAN?
Proiectul va parcurge două etape de promovare:
a) Promovarea proiectului în decursul campaniei de selecție a fotografiilor, proces ce se va desfășura pe o perioadă de 20 de zile pe toate canalele de comunicare ale TES, la nivel național.
b) Promovarea tinerilor câștigători și a fotografiilor selectate, în perioada martie – decembrie 2017. Se vor selecta 10 fotografii câștigătoare trimise de cei mai creativi 10 tineri din țară. Fiecare fotografie va deveni „Cover Photo” pe pagina Facebook a TES și va fi postată timp de o lună. Astfel, postarea fotografiilor va începe din luna martie și se va încheia în luna decembrie cu cea de-a zecea fotografie selectată, ordinea publicării fiind aleatorie.
Strategia de promovare
Promovarea pe Facebook va include:
- Promovare „Cover Photo” pe pagina TES unde va fi instantaneu vizibilă pentru aproape 4000 de persoane;
- Promovarea paginii TES ce conține fotografia prin sistemul „Boost post”, în fiecare lună, pentru fiecare fotografie în parte, sistem ce va derula campanii pentru creșterea vizibilității ce ajung la peste 20 000 de „reach-uri”;
- Promovarea fotografiilor pe grupurile Facebook în care TES este membru. Aceste grupuri adună peste 50 000 de membri din toată țara.
Promovarea pe site-ul TES va include:
Crearea unei galerii foto în care se vor posta cele zece fotografii câștigătoare. Totodată, în dreptul fiecărei fotografii vor fi afișate: orașul în care s-a realizat fotografia, numele autorului, adresa acestuia de e-mail, pagină web, etc. Informațiile personale vor deveni publice doar prin acordul autorilor.
De asemenea, pagina web va permite tuturor vizitatorilor să promoveze fotografiile preferate pe principalele rețele de socializare: Facebook, Twitter, Google+.
Care sunt criteriile de selecție folosite în AN URBAN?
În primul rând se va urmări dacă fotografia trimisă de tine abordează o temă vizuală urbană (ex.: manifestări urbane, teme sociale, concursuri în aer liber, evenimente socio-culturale, „street art”, obiceiuri specifice orașului respectiv, petreceri, sporturi, etc.).
În al doilea rând se vor urmări: gradul de originalitate, compoziția fotografică, încadrare, lumină, momentul surprins, mesajul vizual.
Sunt acceptate fișiere cu extensia .JPEG, într-o rezoluție care să nu depășească 8 megapixeli (3264 x 2448 px.).
Cine participă la selecție?
Echipa TES asistată de doi fotografi profesioniști.
Cum mă înscriu?
Tinerii care doresc să ia parte în cadrul proiectului trebuie să trimită o fotografie cu tematică urbană pe care o vor încărca pe pagina proiectului. Această fotografie poate fi realizată cu orice mijloace tehnice de care dispune fiecare participant (aparat foto, smartphone, tabletă, etc.).
Regulamentul Concursului „AN URBAN 2016”
Regulamentul concursului AN URBAN organizat de Asociația Tineri pentru Educație și Societate în perioada 01.02.2016 - 20.02.2016.
Acești termeni și condiții reglemenetează modul în care aveți dreptul să accesați și să utilizați serviciile asociate concursului AN URBAN, denumit în continuare „Concursul”. Pentru a participa la acest concurs trebuie să citiți și să acceptați toți termenii și toate condițiile descrise în prezentul regulament, inclusiv politica privind datele personale.
Art.1 ORGANIZATORUL CONCURSULUI
Organizatorul concursului AN URBAN este Asociația Tineri pentru Educație și Societate, denumit în continuare „Organizator”. Concursul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul regulament, denumit în cele ce urmează „Regulament”. Termenii și condițiile prezentului Regulament, așa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toți participanții la concurs. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, aducând la cunoștința publicului acest fapt.
Art.2 DURATA ȘI ARIA DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Concursul va fi organizat în perioada 01.02.2016 - 20.02.2016 pe site-ul web (www.tineripentrueducatie.ro) și pe pagina de Facebook a Organizatorului, (www.facebook.com/tineripentrueducatie).
Art.3. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Concurs au dreptul de a participa toate persoanele fizice cu domiciuliul în România, care au vârsta cuprinsă între 14 și 35 de ani[1]. Dreptul de participare aparține în exclusivitate persoanelor care îndeplinesc condițiile impuse de Regulament.
Art.4 MODUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Participanții se vor înscrie prin platforma online de pe site-ul Organizatorului, respectiv www.tineripentrueducatie.ro. Fiecare participanti are dreptul de a depune la concurs o fotografie care se încadrează în tematica concursului (manifestări urbane, teme sociale, concursuri în aer liber, evenimente socio-culturale, „street art”, obiceiuri specifice orașului respectiv, petreceri, sporturi, etc.). În urma selecției se vor alege 10 fotografii câștigătoare care vor fi promovate, fiecare în parte precum și autorul, prin toate canalele de comunicare ale Organizatorului (Facebook, Web, Rețea de colaboratori și beneficiari la nivel național) timp de o lună. Astfel, cele 10 fotografii selectate vor fi promovate, pe rând, în intervalul martie-decembrie 2016.
Art.5 DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR
Desemnarea câștigătorilor se va realiza de către un juriu format din echipa de conducere a Organizatorului asistată de 2 fotografi profesioniști. Organizatorul va publica lista celor 10 câștigători în data de 01.03.2015 pe www.tineripentrueducatie.ro și pe www.facebook.com/tineripentrueducatie.
Art.6 PREMII
Cei 10 câștigători desemnați vor avea fotografia publicată pe pagina www.facebook.com/tineripentreducatie ca imagine de copertă, fiecare imagine ocupând acest spațiu pentru o perioadă de o lună calendaristică. Pentru fiecare imagine se va menționa autorul și opțional, datele personale ale acestuia, în urma acordului autorului.
Art.7 DATE PERSONALE
Prin înscrierea imaginii sau a imaginilor în concurs participantul înțelege și este de acord cu faptul că Organizatorul va solicita următoarele informații necesare pentru înscrierea în concurs: orașul în care s-a realizat fotografia, numele autorului, adresa acestuia de e-mail, pagină web.
Organizatorul nu va înstrăina, închiria sau vinde informațiile participanților și nu va furniza unor terți datele participanților, cu excepția cazurilor în care sunt solicitate de instituții legale ale statului legal abilitate (cu rol de control, etc.).
Art.8 COMUNICARE CU ORGANIZATORUL
În cadrul Concursului Organizatorul poate avea nevoie să comunice cu participanții prin e-mail. Participantul este de acord să primească mesaje e-mail legate de participarea la Concurs pentru a asigura buna desfășurare a Concursului.
Participantul își dă acordul ca numele și prenumele să îi fie menționate în cazul în care va fi desemnat printre câștigători, precum și în detaliile imaginii selectate câștigătoare pe tot parcursul lunii în care aceasta va fi afișată ca imagine de copertă pe pagina www.facebook.com/asociatiatineripentreducatie.
Art.9 DREPTURI DE AUTOR
Participantul declară în mod implicit prin înscrierea imaginii sau a imaginilor în concurs că este deținătorul drepturilor de autor asupra acesteia și își asumă toate consecințele legale în cazul în care se dovedește că nu deține drepturile intelectuale asupra imaginii sau a imaginilor. Din moemntul înscrierii în concurs participantul cedează toate drepturile[2] Organizatorului.
Art.10 LEGEA ALPICABILĂ
Acest regulament reprezintă un acord între participant și Organizator, guvernat de legislația românească în vigoare.
[1] Conform Legii Tinerilor nr. 350/2006, Art. 2, alin. 2.a).
[2] Conform Legii drepturilor de autor nr. 8/1996, actualizată 2014, Cap. VII, Art. 39 (5).